Bel ons: 038-8501317

Retourneren

Voldoet het gekochte artikel toch niet helemaal aan jouw verwachtingen? Geen probleem! Je kunt binnen 14 dagen, om wat voor reden dan ook, het artikel retourneren. Dit noemen we ook wel het herroepingsrecht. We raden je aan om even contact met ons op te nemen via verkoop@cv-shop.nl om het retourneren in goede banen te leiden. Binnen deze 14 dagen mag jij het artikel bekijken en beoordelen. Wel willen we het artikel graag in originele staat en in originele verpakking terug. Bekijk het product dus net zoals jij in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een artikel gerust voorzichtig uit de verpakking, maar installeer hem niet. Wij kunnen kosten in rekening brengen wanneer het product of verpakking is beschadigd doordat jij meer hebt gedaan dan nodig was om het product te beoordelen. Wij controleren het product eerst, voordat wij geld terugstorten.

Het herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:

  • Waarop het artikel in jouw bezit is,

  • Waarop het laatste product is ontvangen, dit geldt wanneer er in een bestelling meerdere artikelen zijn besteld. 


Voor een snelle en goede verwerking van de retour is het van belang dat:

  • Je van tevoren even met ons overlegd (mail naar verkoop@cv-shop.nl)

Sommige artikelen kunen retour worden gehaald door onze transporteur.

Er zijn echter ook een aantal artikelen die je zelf moet terugsturen. Let erop dat je bij het terugsturen als zender verantwoordelijk bent voor het pakket. Jij draagt dus het risico bij het retourneren. Wij raden het dan ook aan om het product zo goed mogelijk in te pakken.

Ons retouradres is:

CV-Shop

Esdoornhof 182

8266 GN KAMPEN

Kosten?
Als je je artikel retourneert en het aan onze voorwaarden voldoet, dan storten wij het aankoopbedrag terug. Dit doen wij zo snel mogelijk
(uiterlijk 14 dagen) na ontvangst van het product door ons. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons hebt betaald. De retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Terugbetaaltermijn
We betalen je zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug. We wachten tot we de geretourneerde producten hebben ontvangen zodat we het artikel kunnen controleren op volledigheid en schade of dat wordt aangetoond dat de geretourneerde producten zijn verzonden. 

Let op!
Jij bent bij het retourneren verantwoordelijk voor het pakket en draagt dus het risico. Wij raden dan ook aan om het product zo goed mogelijk in te pakken. Zorg ervoor dat er op de originele verpakking van het product niet wordt geschreven of geplakt. Als een product meer is gebruikt dan nodig is om de aard, kenmerken en/of werking te beoordelen mogen wij waardevermindering aan jou doorberekenen. Wij beargumenteren in dat geval waarom door gebruik van het artikel wij het voor minder geld kunnen verkopen. Dit kan oplopen tot 100%. 
Vermeld altijd jouw NAW-gegevens en het betreffende bestel- en artikelnummer. 

Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt de eventuele betaalverplichting niet! Je zult dus wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door de retour in onze administratie een tegoed ontstaan en heb je met iDeal betaald? Dan storten wij dit meteen terug.

Garantie

Artikel defect ontvangen
Het komt bijna niet voor, maar als het voorkomt is het heel vervelend: je hebt een defect artikel ontvangen. Vervelend! Meld je klacht zo snel mogelijk (graag binnen 48 uur)
via e-mail naar verkoop@cv-shop.nl. Dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke oplossing. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.

Klacht of defect binnen garantie
Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. We kunnen dus logischerwijs geen eenduidig garantietermijn opstellen. Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van
CV-Shop

Mail ons jouw klacht of defect zo snel mogelijk voor een snelle afhandeling. In deze mail ontvangen wij graag een overzicht van jouw klacht en jouw contactgegevens. Wanneer er sprak is van een defect, voeg hier dan foto’s van bij. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden. 

Hierbij is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Klacht of defect buiten garantie
Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kun jij met een gegronde klacht bij ons terecht. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren? En is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan? Dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht.

Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als je het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en je dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of je hebt een product al lange tijd gebruikt en je krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we jou hier vooraf over.

De fabrieks- of leveranciergarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. 

Defect of schade melden?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op door te
mailen naar: verkoop@cv-shop.nl